Obchody a služby Správy a zajímavosti

Mnohé profesie sú ako stvorené pre jednotný firemný dress code

Jednotný dress code pre zamestnancov síce na prvý pohľad vypadá pre zamestnávatelia nákladne, ale keď sa naňho pozrieme z blízka, funguje presne naopak. Dokáže firme šetriť nemalé náklady, predovšetkým marketingové a personálne.

Zamestnanci ako chodiaca reklama

Image firmy robia zamestnanci. Svojimi schopnosťami, znalosťami, ochotou aj zručnosťou. Avšak aby si zákazník vždy nášho zamestnanca a jeho dobré služby spojil s naším brandom a s firmou, je vhodné dať zamestnanom vhodný dress code. Ten môže mať rôznu podobu. Od náročných kostýmov a oblekov pre zamestnancov bánk, cez uniformy, až po pohodlné tričká, na ktoré necháme vyrobiť kvalitnú potlač textilu. Dress code posiluje image firmy, podporuje firemnú identity (corporate identity), ale tiež pomáha našu firmu odlíšiť od konkurencie.

Firemné oblečenie robí zamestnancov lojálnejšími

Vzťah k značke a k firme buduje jednotný dress code aj interne – teda medzi zamestnancami. Tí majú pocit súnáležitosti a stotožňujú sa s firmou, v ktorej pracujú. Pokiaľ je naviac firemné oblečenie pohodlné, z dobrých materiálov a v peknom strihu, bude pre nich možná tým dôležitým rozhodovacím argumentom, prečo z firmy neodísť trebárs ku konkurencii. Táto situácia platí hlavne vo firmách, kde sa povinne nosí firemná rovnošata.

Dress code ako benefit pre zamestnancov

Čo dnes na seba? Tento nepríjemný problém nemusí mnoho zamestnancov, ktorí dostávajú firemné oblečenie, vôbec riešiť. Šetrí to čas aj súkromné peniaze. Preto mnohí uprednostňujú zamestnanie, ktorého súčasťou je firemné oblečenie. Musí však byť pohodlné, funkčné, praktické a dobre vyzerať.

Aj maličkosti sa počítajú

Niekedy pre získanie benefitov z identického firemného dress code musíme ako zamestnávateľ urobiť veľmi málo. Stačí napríklad jednotná potlač tričiek. Takto môžete obrandovať zamestnancov vašej predajne, kaderníckeho salónu, servisu, dielne, či vašich šoférov.

Napsat komentář